Tuesday 23 October 2012

Dress Kanak-Kanak Untuk Dijual

Assalamualaikum...

Memandangkan kos perbelanjaan sekarang semakin meningkat ...sehinggakan nak tambah koleksi baju sendiri pun terhad membuatkan saya rajin untuk menjahit. Syukur la saya di anugerahkan kepandaian itu, kalau tak susah jugak kan...jadi apalah salahnya saya kongsikan kelebihan ini dengan kawan-kawan dan para pelawat blog saya. Untuk kali ini saya jamu anda semua dengan koleksi Dress kanak-kanak dengan harga yang berpatutan .Jika ada yang berkenan boleh la sms saya di No. 019-3724 604.

*Dress yang terdapat di sweetandcun ini di antara umur
1thn - 5 thn. CEPAT...CEPAT ...jangan ketinggalan untuk memiliki sepasang dress yang cantik untuk anak / anak buah anda kerana cuti sekolah ini banyak terdapat kenduri ..boleh la di gayakan di Majlis nanti...

Material :(cotton)
Bahu : 7 1/2'
Labuh Dress : 20'
RM35 shj

Material : (cotton)
Bahu : 9'
Labuh Dress : 18 1/2'
RM35 shj


Material : (cotton)
Bahu : 8.5'
Labuh Dress : 21 1/2'
RM35 shj


Material : (cotton)
Bahu : 8 1/2'
Labuh Dress : 18'
RM35 shj

No comments: